Thursday, August 6, 2009

Jana Wang Dengan Membaca e-mail

Dapatkan wang sehingga USD10 hanya dengan melawat dan mendaftar. Saya bukan bergurau. Ini adalah benar. Seorang teman blogger saya telah menjemput saya untuk melawat Internet Back dan mendaftar. Sungguh menakjubkan kerana akaun saya telah di credited dengan USD 10 dan mereka mula menghantar E mails. Kerana membaca setiap E-mail saya dikreditkan dengan 1 poin dan pada akhir bulan saya boleh menukarkan poin itu dengan wang. Anda tidak percaya. Saya juga tidak percaya. Oleh itu saya saya terus menyelidiki dengan lebih teliti. Saya dapati firma ini beroperasi dengan affiliate /pendapatan iklan. Pengiklan akan membayar mereka untuk menghantar Emails. The Take the Net akan menghantar iklan kepada kita dan memungut bayaran. Wang yang dikumpul daripada kaedah itu akan dibahagikan kepada semua ahli. Saya telah bertekad untuk meneruskannya kerana saya tidak hilang apa-apa. Saya perlu membaca 2 – 4 E mails sehari dan mendapat beberapa poin. Saya harap anda juga melawat dan mendaftar sebagai ahli.
Sila klik untuk daftar http://www.taketheinternetback.com/index.php?refId=268074

No comments:

Post a Comment